Medewerker Sourcing & Inkoop

We werven bij Interhiva, kom bij ons werken!

Om het succes van onze groeiambitie kracht bij te zetten en onze inkoopafdeling naar een hoger niveau te tillen, is Interhiva op zoek naar een parttime: MEDEWERKER SOURCING & INKOOP.

Unsplash

Dit ga je doen:

Voor de afdeling Inkoop zijn wij op zoek naar versterking. Jij bent in deze rol de rechterhand van de inkoper. Je wordt stap voor stap ingewerkt rondom het proces van het plaatsen en verwerken van inkooporders. Je bent verantwoordelijk voor het bewaken van levertijden, het volgen van de uitlevering, het controleren en bevestigen van inkooporders en het beantwoorden van inkoop gerelateerde vragen vanuit de organisatie. Collega’s kunnen bij jou terecht en jij helpt ze verder. Dat doe je zowel voor de afdeling B2B als ook voor B2E. Jij bent het aanspreekpunt voor zowel de verkoopafdeling als onze leveranciers en je werkt nauw samen met de inkoper. Verder draag je bij aan het sourcen van nieuwe leveranciers en producten. Het is belangrijk dat je gestructureerd kan werken en dat je het leuk vindt om administratief bezig te zijn. Jij hebt je zaakjes voor elkaar en zorgt ervoor dat alles op tijd geregeld is. Je weet de juiste prioriteiten te stellen en bent volhardend.

Dit heb je nodig:

Je hebt een MBO werk- en denkniveau/afgeronde administratieve opleiding op MBO-niveau, bij voorkeur gericht op inkoop. Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring en je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels. Duits is een pré. Je hebt ervaring met Microsoft office en bij voorkeur met AFAS-ERP. Je werkt nauwkeurig, planmatig en bent stressbestendig. Leergierigheid wordt zeer gewaardeerd. Je bent zowel een enthousiaste teamplayer als ook in staat om zelfstandig te werken. Je beschikt over goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden en staat je mannetje/vrouwtje. Het betreft een vacature voor 24 uur per week. Je woont bij voorkeur binnen een straal van 25 kilometer rond Barneveld.​​​​​​​

Dit is wat je ervoor terugkrijgt:

Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, een zelfstandige functie, de mogelijkheid om de organisatie op een significante manier positief te beïnvloeden en de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen in je carrière. We hebben een open bedrijfscultuur en een enthousiast team met leuke collega's. Een inspirerende omgeving waarin jouw inbreng wordt gestimuleerd en gewaardeerd. Een veelzijdige en zelfstandige functie in een internationale werkomgeving en een stabiele, dynamische organisatie met visie en daadkracht om dit waar te maken. Vanzelfsprekend hoort daar een bij jouw profiel passend salaris bij met emolumenten zoals 26 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur) en een goede pensioenregeling.

Over Interhiva

Interhiva B.V. in Barneveld is al bijna 50 jaar actief in de Europese wellness-branche. Wij zijn Europees importeur en distributeur van topmerken wellness producten vanuit de hele wereld. Wij importeren spa’s, zwembaden, sauna’s, infraroodcabines en bijbehorende accessoires uit tal van landen en distribueren deze producten naar bedrijven in heel Europa. Daarnaast verzorgen wij hoogwaardige wellness projecten voor particuliere en professionele klanten en zijn wij marktleider in Nederland op het gebied van zwembadreinigingsproducten.

Enthousiast?

Ben je op zoek naar een veelzijdige en afwisselende baan bij een gezond bedrijf met volop dynamiek en hectiek, waar geen dag hetzelfde is en de week wordt afgesloten met een gezellige vrijdagmiddagborrel? Dan zien wij je motivatiebrief en CV graag tegemoet via staff@interhiva.nl. Of neem bij vragen contact op met Remco Bosman (rbosman@interhiva.nl).​​​​​​​


Acquisitie n.a.v. deze vacature stellen wij niet op prijs.